В рамках університетського постійнодіючого науково-методичного семінару з питань впровадження інклюзивної освіти 5 квітня 2011 року на базі СЗШ № 60 м. Львова відбулося чергове засідання семінару Учасниками семінару були представники Львівського національного університету ім. Івана Франка – Зубрицька М. О., проректор з науково-педагогічної роботи, Ленів З.П. – директор Педагогічного коледжу, Герцюк Д.Д. – завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки, Троханяк Н.А. – завідувач Ресурсного центру з інклюзивної освіти, викладачі Університету та Педагогічного коледжу, аспіранти; педагогічні працівники загальноосвітніх шкіл № 60, № 82, № 95 м. Львова, а також представники органів управління освітою.
Учасники семінару мали змогу відвідати навчальні заняття в інклюзивних класах молодшої школи і переконатися в дієвості інклюзивної форми навчання. Після завершення занять вчителі школи № 60 презентували навчальний матеріал методу Монтессорі, за яким вони навчають дітей. Педагогічний колектив школи постійно вивчає нові техніки роботи з практичним матеріалом, завдяки чому вчителі зуміли успішно адаптувати досвід німецьких партнерів для навчання українських учнів з особливими потребами.
У процесі обговорення семінару представники загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова та університету дійшли згоди про необхідність співпраці та обміну досвідом щодо успішної реалізації концепції інклюзивної освіти.
Учасники семінару мали змогу відвідати навчальні заняття в інклюзивних класах молодшої школи і переконатися в дієвості інклюзивної форми навчання. Після завершення занять вчителі школи № 60 презентували навчальний матеріал методу Монтессорі, за яким вони навчають дітей. Педагогічний колектив школи постійно вивчає нові техніки роботи з практичним матеріалом, завдяки чому вчителі зуміли успішно адаптувати досвід німецьких партнерів для навчання українських учнів з особливими потребами.
У процесі обговорення семінару представники загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова та університету дійшли згоди про необхідність співпраці та обміну досвідом щодо успішної реалізації концепції інклюзивної освіти.