Львів, 29 березня 2013 року
Львівський національний університет імені Івана Франка,
вул. Дорошенка 41
11.00-12.00 |
Реєстрація (вул. Дорошенка 41, ауд. 85) |
|
12.00 |
Пленарне засідання |
|
12.00-12.10 | Яхонтова Т.Центр англомовної академічної комунікації: напрями та етапи діяльності | |
12.10-12.25 | Яхонтова Т., Калужна Г., Фітьо Т. Проект LIDHUM: філософія, цілі, завдання | |
12.25-12.40 | Добропас І. До проблеми формування навичок письмової мови у студентів філософського факультету | |
12.40-13.25 | Виступи почесних гостей конференції – представників гуманітарних факультетів Львівського національного університету імені Івана Франка | |
13.25-13.45 |
Перерва на каву |
|
Секція 1 (ауд. 85) Зміст і види письмової діяльності на заняттях з гуманітарних дис-циплін (голова – Т. Яхонтова) |
Секція 2 (ауд. 78) Особливості навчання різних видів англомовного письма (голова – О. Іващишин) |
|
13.45-13.55 | Боднар. І. Освітньо-пізнавальна функція письма | Гораль Н.Міждисциплінарний підхід до вивчення іноземних мов у світлі Болонських рішень |
13.55-14.05 | Калужна Г., Фітьо Т.Проект LIDHUM: опитування студентів та викладачів “Письмо та його роль у вищій освіті” | Дацько Ю. Ефективність використання диктантів у навчанні орфографії англійської мови |
14.05-14.15 | Маркелова С., Фітьо Т. Наукове письмо для аспірантів та молодих науковців: із досвіду проведення семінарів з аналізу жанру кандидатської дисертації | Дейчаківська О.Критерії оцінювання письмових завдань |
14.15-14.25 | Оршинська Т. Піктограми та ідеограми у сучасному медійному дискурсі | Іващишин О., Кащишин Н.Розвиток письмових навичок студентів на заняттях з фахової англійської мови |
14.25-14.35 | Польова З. Методологічні орієнтири до написання компаративного соціологічного дослідження | Козолуп М.Підготовка студентів природничого напрямку до академічного спілкування у програмах вищих навчальних закладів США) |
14.35-14.45 | Федина В. Особливості навчання студентів східного письма (на прикладі арабського і турецького) | Максимук В. Роль і місце письма у вищий школі (досвід викладання |
14.45-14.55 |
Яценко А., Яценко Г. На кожен засіб масової інформації – свій правопис, або чому немає порядку в сучасній мовній ситуації в Україні | Сологуб Л., Лозинська А.Використання шаблонів у процесі навчання письма |